خدمات پرسل
  • قیمت سرویس‌ها و تجهیزات
  • بررسی وضعیت دسترسی به +ADSL2
  • شیوه استفاده از خدمات +ADSL2
  • تعرفه خدمات تلفن (Voice)
  • ShatelTalk
  • تلفن ثابت (POTS)
  • ATA, IP-Phone, IAD
  • راهنمای کد تماس کشورها
  • شیوه استفاده از خدمات پهنای باند

شبکه‌ی خصوصی مجازی (VPN)

«شبکه‌ی اختصاصی مجازی» پرواز سیستم با بهره‌گیری از ویژگی‌های باندپهن بی‌سیم، امکان برقراری ارتباط و تبادل اطلاعات به شکل رمزگذاری شده را میان دفتر مرکزی با دیگر دفاتر یا شعب آن سازمان در سراسر کشور فراهم می‌نماید. «فناوری باندپهن بی‌سیم»(Broadband Wireless) از ویژگی‌های متعددی چون سهولت دسترسی، پهنای باند بالا، پوشش یکپارچه‌ی رادیویی و ظرفیت گسترده‌ی خدمات‌دهی برخوردار است. پرواز سیستم با توجه به شبکه‌ی سراسری و توان عملیاتی خود، امکان ارایه‌ی راهکارهای ارتباطی را مبتنی بر این فناوری در قالب خدمات ویژه به سازمان‌ها به شکل Network-as-a-Service فراهم آورده است. از جمله خدمات قابل ارایه به سازمان‌ها در این زمینه، می‌توان به خدمات «شبکه‌ی اختصاصی مجازی» اشاره کرد. «شبکه‌ی اختصاصی مجازی» پرواز سیستم با بهره‌گیری از ویژگی‌های باندپهن بی‌سیم، امکان برقراری ارتباط و تبادل اطلاعات به شکل رمزگذاری شده را میان دفتر مرکزی با دیگر دفاتر یا شعب آن سازمان در سراسر کشور فراهم می‌نماید. «شبکه‌ی اختصاصی مجازی» با توجه به قابلیت‌های منحصر به فرد ابرِ شبکه‌ی پرواز سیستم، می‌تواند پاسخ‌گوی مناسبی برای نیاز سازمان‌ها و شرکت‌های بزرگی باشد که لازم است اطلاعات‌شان بر بستری ایمن و قابل اعتماد و با بالاترین سطح کیفیت انتقال یابد. شبکه‌ی اختصاصی مجازی بر بستر تی دی ال تی ای ( TD-LTE ) چگونه کار می‌کند؟ در این نوع خدمات، برای هر سازمان یک شبکه‌ی گسترده‌ی (WAN) اختصاصی ایجاد می‌شود که در سراسر مناطق تحت پوشش پرواز سیستم، امکان اتصال به این شبکه و دسترسی به سرورها و خدمات داخلی آن سازمان فراهم می‌شود. تمامی دفاتر و شعب از طریق یک مودم تی دی ال تی ای ( TD-LTE ) وارد ابر شبکه‌ی پرواز سیستم می‌شوند و برای تبادل اطلاعات به WAN اختصاصی سازمان ارتباط می‌یابند. با توجه به حجم بالای تبادل اطلاعات میان نقطه‌ مرکزی با دفاتر دیگر، از لینک پرظرفیت (مایکروویو، فیبر نوری و ...) برای ارتباط نقطه مرکزی با ابرِ شبکه‌ی پرواز سیستم استفاده می‌شود. در حال حاضر، بالغ بر 36 بانک خصوصی، دولتی، مؤسسه‌های مالی و اعتباری و بسیاری از سازمان‌های بزرگ دولتی و غیردولتی با بیش از ۷۰۰۰ شعبه در سراسر کشور از این خدمات به عنوان ارتباط اصلی یا پشتیبان استفاده می‌کنند.

  • برای برقراری ارتباط امن و مطمئن بین شعب و دفاتر سازمان‌ها.
  • برای شبکه‌هایی که نیازمند ارتباط پایدار و با دسترسی بالا هستند.
  • برای شبکه‌هایی که راه‌اندازی و جابه‌جایی سریع نیاز دارند.
  • برای شبکه‌هایی که پراکندگی جغرافیایی گسترده در سراسر کشور دارند.
  • برای سازمان‌هایی که برای ارتباطات خود، نیاز به مانیتورینگ و پشتیبانی ۲۴x۷ دارند.

تنها اپراتور سراسری کشور که دارای بیش از ۲۰ گیگابیت بر ثانیه بستر انتقال در سراسر کشور که دارای پوشش نزدیک به ۱۰۰ درصد را در ۱۳۰ شهر برقرار نموده است.

امنیت بالا در انتقال اطلاعات سادگی و چابکی در راه‌اندازی و پیاده‌سازی انعطاف بالا و نیاز به کم‌ترین تغییر در پیکره‌بندی شبکه‌ی سمت کاربر امکان نظارت و استخراج اطلاعات مورد نیاز برای مدیریت شبکه امکان سفارشی‌سازی سامانه‌ی مانیتورینگ مطابق با نیاز مشتری سازمان خدمات و پشتیبانی فنی مشتریان ۲۴x۷ با تیم ویژه، متخصص و مجرب ارایه‌ی سامانه‌ی تیکتینگ به منظور ارجاع درخواست‌های مشتری ابزار ارزیابی و نظارت سطح خدمات امکان ارایه‌ی شبکه‌ی لایه‌ی ۲ یا ۳ مطابق نیاز مشتری امکان پیاده سازی QoS در لایه های Access و Core ارایه‌ی توافق‌نامه‌ی سطح خدمات سه‌بعدی 3D SLA (Maintenance, Operation, Installation) شبکه اختصاصی مجازی روی سایر بسترهای ارتباطی (ADSL, VSAT, 3G…) شرکت ارتباطات پرواز سیستم با هدف پاسخگویی جامع به نیاز مشتریان سازمانی، توانست خدمات شبکه‌ اختصاصی خود را بر روی دیگر بسترهای ارتباطی نظیر ADSL، VSAT، 3G نیز توسعه دهد. با فراهم شدن این امکان، سازمان‌ها و شرکت‌ها می‌توانند به راحتی در مناطق خارج از پوشش پرواز سیستم نیز خدمات شبکه‌ی اختصاصی مورد نظر خود را دریافت نموده و از پشتیبانی فراگیر و یکپارچه‌ی شرکت بهره‌مند شوند. در این روش، نیازی نیست مشتری درخواست خود را به‌طور جداگانه به سایر تأمین‌کنندگان خدمات ارجاع دهد، بلکه همانند دیگر خدمات پرواز سیستم درخواست‌های نصب و پشتیبانی به واحدهای مربوطه در شرکت ارجاع می‌شود. افزایش میزان دسترسی در نقاطی که برای سازمان اهمیت بالایی دارد. یکپارچگی در دریافت خدمات با هدف مدیریت زمان و هزینه سادگی و چابکی در رفع عیوب مونیتورینگ و تیکتینگ جامع مستقل از نوع بستر ارتباطی امکان ارزیابی و نظارت متمرکز سطح خدماتر

پرسل با در اختیار داشتن نیروی فنی مجرب و تجهیزات مدرن و پیشرفته، خدمات پهنای باند با کیفیت و منحصر به فردی در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. دلایل انتخاب پرسل به‌عنوان ارایه‌کننده‌ی خدمات پهنای باند را می‌توان به‌صورت زیر بیان کرد:

  • ارایه مشاوره در پیاده‌سازی خدمات پهنای باند (اشاره به مجوز ISDP برای دیگر استان‌های کشور)

    پرسل برای ارایه‌ی خدمات پهنای باند، مشتریان را با ارایه‌ی مشاوره‌های سودمند یاری می‌کند. مشتریان در صورت نیاز می‌توانند پیش از دریافت خدمات مورد نظر خود از مشاوره‌های پرسل بهره‌مند شوند.

  • پوشش مناسب بیش‌تر نقاط تهران

    امکان ارایه خدمات پهنای باند با ظرفیت بالا در بیش‌تر نقاط تهران به یکی از روش‌های باسیم و یا بدون سیم از مهم‌ترین ویژگی‌های خدمات پهنای باند پرسل است.

  • چابکی و انعطاف‌پذیری

    نیروی جوان و خلاق پرسل، با بهره‌گیری از دانش نوین و فراگیری فناوری‌های جدید و با فرهنگ رایج انتقادپذیری در سازمان به مجموعه‌ای چابک و انعطاف‌پذیر تبدیل شده‌اند. این چابکی و انعطاف‌پذیری زمینه‌های مناسبی را برای بالا بردن کیفیت خدمات و پاسخ‌گویی به موقع به نیازهای مشتریان فراهم آورده است.


    همه‌ی مشتریان خدمات اختصاصی (dedicated) می‌توانند از پهنای باند خریداری شده‌ی خود به‌صورت کامل استفاده کنند.

  • تامین امنیت داده‌ها و محرمانه ماندن اطلاعات

    پرسل با استفاده از تجهیزات ویژه، تمامی مشتریان خود را از نفوذ ویروس‌ها، ورم‌ها و اسپم‌ها محفوظ نگاه می‌دارد. همه‌ی پورت‌هایی که از طریق آن احتمال نفوذ ویروس‌ها و ورم‌ها وجود دارد به کمک این تجهیزات مسدود می‌شود و به تمام مشتریانی که مشکلاتی از این دست دارند اطلاع داده می‌شود تا به سرعت برای رفع مشکل خود توسط کارشناسان پرسل اقدام کنند.

  • امکان ارایه خدمات در سراسر کشور

    امکان ارایه خدمات در سراسر کشور از جمله ویژگی‌های خدمات پهنای باند پرسل ا‌ست. مشتریان در هر نقطه از کشور می‌توانند از خدمات پهنای باند پرسل بهره‌مند شوند.

  • وجود سیستم نظارت و پایش همیشگی

    پرسل با استفاده از مجهزترین و پیشرفته‌ترین تجهیزات سخت‌افزاری به‌صورت همیشگی بر خدمات مشتریان پهنای باند نظارت دارد. همچنین مانیتورینگ سازمان توسط دوربین‌های امنیتی سبب می‌شود تا وضعیت ارایه‌ی خدمات به مشتریان همواره تحت کنترل باشد.

  • بهره‌مندی از خدمات با کیفیت بالا بدون نیاز به پی‌گیری‌های مخابراتی

    پرسل با انجام پی‌گیری‌های مخابراتی برای مشتریان علاوه بر این که زمان عملیاتی شدن سیستم را کاهش می‌دهد، خدمات خود را با بالاترین کیفیت به مشتریان ارایه می‌کند.

  • قیمت مناسب در مقایسه با کیفیت خدمات ارایه شده

    کاهش قیمت تمام شده با حفظ کیفیت از جمله ویژگی‌های خدمات پهنای باند پرسل است. با توجه به حجم بالای مشتریان پهنای باند پرسل، امکان ارایه سرویس اختصاصی با قیمت مناسب برای مشتریان ایجاد شده است.

  • بهره‌مندی از خدمات پشتیبانی فنی و مانیتورینگ شبانه‌روزی

    تیم پشتیبانی فنی گروه شرکت‌های پرسل به صورت شبانه‌روزی و در تمام روزهای سال خدمات مشتریان پهنای باند را کنترل می‌کنند. اعضای این تیم تلاش می‌کنند با پاسخ‌های به موقع به درخواست‌ها و مشکلات مشتریان امکان ارایه‌ی خدمات در کوتاه‌ترین زمان ممکن را برای آنان فراهم ‌سازند.