خدمات پرسل
  • قیمت سرویس‌ها و تجهیزات
  • بررسی وضعیت دسترسی به +ADSL2
  • شیوه استفاده از خدمات +ADSL2
  • تعرفه خدمات تلفن (Voice)
  • ShatelTalk
  • تلفن ثابت (POTS)
  • ATA, IP-Phone, IAD
  • راهنمای کد تماس کشورها
  • شیوه استفاده از خدمات پهنای باند

دیتاسنتر (Data Center)

در دنیای امروزی با وجود حجم عظیم داده‌ها، سایت‌های اینترنتی، و با توجه به مدیریت موارد مرتبط با هوشمند سازی، اهمیت مساله مدیریت سرورها و دیتاسنترها و تجهیزات ذخیره سازی و مرکزی شبکه رو به افزایش است، به همین دلیل طراحی، پیاده سازی، کنترل، مدیریت و نگهداری این تجهیزات به یک چالش اساسی برای هر سازمان و شرکتی تبدیل شده است. بنابراین طراحی و پیاده سازی دیتاسنتر ها به منظور متمرکز کردن سرورهای شبکه و استفاده از منابع مشترک نگهداری، از عوامل مهم و تاثیرگذار پیشبرد کاری هر سازمان امروزی تلقی می گردد. شرکت انتقال داده‌های آسیاتک با بهره‌گیری از امکانات گسترده خود در حوزه Data Center شامل فضای امن و استاندارد، نیروی برق پایدار و همچنین نیروهای متخصص و کارآزموده و هم‌افزایی امکانات خود در حوزه FCP توانسته است خدمات در حوزه Data Center را برای مشتریان خاص مهیا نموده و سطح بالایی از رضایت‏مندی را در این کاربران ایجاد نماید. در اقدامی منحصر به فرد و با هدف رعایت مصالح ملی و افزایش کیفیت و سرعت دسترسی کاربران به محتوای داخلی، سرورهایی که در خارج از کشور Host شده بودند و بیش از ۴۰۰ گیگابیت بر ثانیه ترافیک مصرف کاربران ایرانی را به خود اختصاص می‌دهند، به داخل کشور و دیتاسنتر آسیاتک منتقل شده است.

  • مشاوره، طراحی، تجهیز، ساخت و پشتیبانی دیتاسنتر
  • سرور اختصاصی
  • کلود
  • میزبانی سرور
  • سرور مجازی

اختصاص فضای مجهز به کف کاذب برای نصب تجهیزات مورد نیاز

  • تامین نیروی برق از دو منبع تغذیه متفاوت
  • تامين نيروی برق دائم با استفاده از UPS و ژنراتور
  • امنیت محیطی نظیر استفاده از دوربین مدار بسته و راه کار احراز هویت بطور ۲۴ ساعت
  • در نظر گرفتن قفسه‌های طبقه‌بندی شده‌ انحصاری برای نگهداری سرورها
  • سیستم های اعلام و اطفا حریق
  • سنسور های محیطی جهت کنترل دما و رطوبت
  • ارایه‌ی خدمات امنیت اطلاعات (Firewall)
  • خدمات پشتیبانی بی وقفه ۲۴*۷
  • پیاده سازی استاندارد ISO ۲۷۰۰۱

پرسل با در اختیار داشتن نیروی فنی مجرب و تجهیزات مدرن و پیشرفته، خدمات پهنای باند با کیفیت و منحصر به فردی در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. دلایل انتخاب پرسل به‌عنوان ارایه‌کننده‌ی خدمات پهنای باند را می‌توان به‌صورت زیر بیان کرد:

  • ارایه مشاوره در پیاده‌سازی خدمات پهنای باند (اشاره به مجوز ISDP برای دیگر استان‌های کشور)

    پرسل برای ارایه‌ی خدمات پهنای باند، مشتریان را با ارایه‌ی مشاوره‌های سودمند یاری می‌کند. مشتریان در صورت نیاز می‌توانند پیش از دریافت خدمات مورد نظر خود از مشاوره‌های پرسل بهره‌مند شوند.

  • پوشش مناسب بیش‌تر نقاط تهران

    امکان ارایه خدمات پهنای باند با ظرفیت بالا در بیش‌تر نقاط تهران به یکی از روش‌های باسیم و یا بدون سیم از مهم‌ترین ویژگی‌های خدمات پهنای باند پرسل است.

  • چابکی و انعطاف‌پذیری

    نیروی جوان و خلاق پرسل، با بهره‌گیری از دانش نوین و فراگیری فناوری‌های جدید و با فرهنگ رایج انتقادپذیری در سازمان به مجموعه‌ای چابک و انعطاف‌پذیر تبدیل شده‌اند. این چابکی و انعطاف‌پذیری زمینه‌های مناسبی را برای بالا بردن کیفیت خدمات و پاسخ‌گویی به موقع به نیازهای مشتریان فراهم آورده است.


    همه‌ی مشتریان خدمات اختصاصی (dedicated) می‌توانند از پهنای باند خریداری شده‌ی خود به‌صورت کامل استفاده کنند.

  • تامین امنیت داده‌ها و محرمانه ماندن اطلاعات

    پرسل با استفاده از تجهیزات ویژه، تمامی مشتریان خود را از نفوذ ویروس‌ها، ورم‌ها و اسپم‌ها محفوظ نگاه می‌دارد. همه‌ی پورت‌هایی که از طریق آن احتمال نفوذ ویروس‌ها و ورم‌ها وجود دارد به کمک این تجهیزات مسدود می‌شود و به تمام مشتریانی که مشکلاتی از این دست دارند اطلاع داده می‌شود تا به سرعت برای رفع مشکل خود توسط کارشناسان پرسل اقدام کنند.

  • امکان ارایه خدمات در سراسر کشور

    امکان ارایه خدمات در سراسر کشور از جمله ویژگی‌های خدمات پهنای باند پرسل ا‌ست. مشتریان در هر نقطه از کشور می‌توانند از خدمات پهنای باند پرسل بهره‌مند شوند.

  • وجود سیستم نظارت و پایش همیشگی

    پرسل با استفاده از مجهزترین و پیشرفته‌ترین تجهیزات سخت‌افزاری به‌صورت همیشگی بر خدمات مشتریان پهنای باند نظارت دارد. همچنین مانیتورینگ سازمان توسط دوربین‌های امنیتی سبب می‌شود تا وضعیت ارایه‌ی خدمات به مشتریان همواره تحت کنترل باشد.

  • بهره‌مندی از خدمات با کیفیت بالا بدون نیاز به پی‌گیری‌های مخابراتی

    پرسل با انجام پی‌گیری‌های مخابراتی برای مشتریان علاوه بر این که زمان عملیاتی شدن سیستم را کاهش می‌دهد، خدمات خود را با بالاترین کیفیت به مشتریان ارایه می‌کند.

  • قیمت مناسب در مقایسه با کیفیت خدمات ارایه شده

    کاهش قیمت تمام شده با حفظ کیفیت از جمله ویژگی‌های خدمات پهنای باند پرسل است. با توجه به حجم بالای مشتریان پهنای باند پرسل، امکان ارایه سرویس اختصاصی با قیمت مناسب برای مشتریان ایجاد شده است.

  • بهره‌مندی از خدمات پشتیبانی فنی و مانیتورینگ شبانه‌روزی

    تیم پشتیبانی فنی گروه شرکت‌های پرسل به صورت شبانه‌روزی و در تمام روزهای سال خدمات مشتریان پهنای باند را کنترل می‌کنند. اعضای این تیم تلاش می‌کنند با پاسخ‌های به موقع به درخواست‌ها و مشکلات مشتریان امکان ارایه‌ی خدمات در کوتاه‌ترین زمان ممکن را برای آنان فراهم ‌سازند.