خدمات پرسل
  • قیمت سرویس‌ها و تجهیزات
  • بررسی وضعیت دسترسی به +ADSL2
  • شیوه استفاده از خدمات +ADSL2
  • تعرفه خدمات تلفن (Voice)
  • ShatelTalk
  • تلفن ثابت (POTS)
  • ATA, IP-Phone, IAD
  • راهنمای کد تماس کشورها
  • شیوه استفاده از خدمات پهنای باند

میزبانی سرور (Colocation)

خدمات میزبانی سرور، امکانی کارآمد برای هر یک از شرکت‌ها، سازمان‌ها و نهادهایی‌ست که مایل به در اختیار داشتن فضایی ایمن و استاندارد برای نگه‌داری سرورهای خود هستند. این خدمات شامل اختصاص بخشی از فضای مرکز داده‌های پرسل به سازمان‌هاست تا بسته به نیاز خود یک یا چندین سرور اختصاصی خود را در آن نگه‌داری کنند. استفاده از این سرویس راهکاری موثر و مناسب است که به دارندگان سرورها امکان می‌دهد، با صرف کم‌ترین زمان و هزینه دارای یک مرکز داده اختصاصی شوند. این سرویس امکان بهره‌مندی از فضای استاندارد، تامین برق دایمی و بدون قطعی و بهره‌مندی از پهنای باند درخواستی متناسب با نوع سرویس، آسودگی خاطر از تامین امنیت فیزیکی و اطلاعاتی سرورها و … را برای متقاضیان آن فراهم می‌آورد.

  • فضای دیتاسنتر توسط تیم امنیتی٬ دوربین و درب های ورودی ضد سرقت رمزدار محافظت می شود و تمام ورود و خروج ها با مجوز انجام می پذیرد.
  • تامین برق دیتاسنتر توسط نیروگاه دولتی برق در شرایط عادی و از UPS و ژنراتور برای زمان قطعی انجام می شود.
  • بستر شبکه دیتاسنتر به گونه ای طراحی شده است که ارتباط سرورها با بک بون بین الملل با کیفیت ترین شبکه کشور محسوب می شود.
  • علاوه بر سرویس مانیتورینگ شخصی تان می توانید از سیسستم مانیتورینگ بسیار دقیق تاد نیز برای کنترل وضعیت سلامت استفاده نمایید.
  • شما می توانید شبکه BGP خصوصی خودتان را داشته و یا از آدرس های IP تاد بر روی سرور خود استفاده نمایید.
  • امکان استفاده از فایروال اشتراکی سرور بدون محدودیت در رول برای تمامی سخت افزار های تحت قرارداد کولوکیشن وجود دارد.
  • امکان تعویض قطعات معیوب سخت افزار شما از انبار تجهیزات تاد سرور در شرایط بحرانی پس از پرداخت هزینه ها وجود دارد.
  • در صورت تمایل می توانید پس از اخذ مجوز در محل دیتاسنتر حاضر شده و مستقیما تجهیزات خود در محل دیتاسنتر را بررسی نمایید.
  • پشتیبانی ۲۴ ساعته تاد سرور پاسخگوی تمام نیازهای شما بوده و در کمترین زمان در محل دیتاسنتر اقدامات مورد نیاز شما را انجام خواهد داد.

پرسل با در اختیار داشتن نیروی فنی مجرب و تجهیزات مدرن و پیشرفته، خدمات پهنای باند با کیفیت و منحصر به فردی در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. دلایل انتخاب پرسل به‌عنوان ارایه‌کننده‌ی خدمات پهنای باند را می‌توان به‌صورت زیر بیان کرد:

  • ارایه مشاوره در پیاده‌سازی خدمات پهنای باند (اشاره به مجوز ISDP برای دیگر استان‌های کشور)

    پرسل برای ارایه‌ی خدمات پهنای باند، مشتریان را با ارایه‌ی مشاوره‌های سودمند یاری می‌کند. مشتریان در صورت نیاز می‌توانند پیش از دریافت خدمات مورد نظر خود از مشاوره‌های پرسل بهره‌مند شوند.

  • پوشش مناسب بیش‌تر نقاط تهران

    امکان ارایه خدمات پهنای باند با ظرفیت بالا در بیش‌تر نقاط تهران به یکی از روش‌های باسیم و یا بدون سیم از مهم‌ترین ویژگی‌های خدمات پهنای باند پرسل است.

  • چابکی و انعطاف‌پذیری

    نیروی جوان و خلاق پرسل، با بهره‌گیری از دانش نوین و فراگیری فناوری‌های جدید و با فرهنگ رایج انتقادپذیری در سازمان به مجموعه‌ای چابک و انعطاف‌پذیر تبدیل شده‌اند. این چابکی و انعطاف‌پذیری زمینه‌های مناسبی را برای بالا بردن کیفیت خدمات و پاسخ‌گویی به موقع به نیازهای مشتریان فراهم آورده است.


    همه‌ی مشتریان خدمات اختصاصی (dedicated) می‌توانند از پهنای باند خریداری شده‌ی خود به‌صورت کامل استفاده کنند.

  • تامین امنیت داده‌ها و محرمانه ماندن اطلاعات

    پرسل با استفاده از تجهیزات ویژه، تمامی مشتریان خود را از نفوذ ویروس‌ها، ورم‌ها و اسپم‌ها محفوظ نگاه می‌دارد. همه‌ی پورت‌هایی که از طریق آن احتمال نفوذ ویروس‌ها و ورم‌ها وجود دارد به کمک این تجهیزات مسدود می‌شود و به تمام مشتریانی که مشکلاتی از این دست دارند اطلاع داده می‌شود تا به سرعت برای رفع مشکل خود توسط کارشناسان پرسل اقدام کنند.

  • امکان ارایه خدمات در سراسر کشور

    امکان ارایه خدمات در سراسر کشور از جمله ویژگی‌های خدمات پهنای باند پرسل ا‌ست. مشتریان در هر نقطه از کشور می‌توانند از خدمات پهنای باند پرسل بهره‌مند شوند.

  • وجود سیستم نظارت و پایش همیشگی

    پرسل با استفاده از مجهزترین و پیشرفته‌ترین تجهیزات سخت‌افزاری به‌صورت همیشگی بر خدمات مشتریان پهنای باند نظارت دارد. همچنین مانیتورینگ سازمان توسط دوربین‌های امنیتی سبب می‌شود تا وضعیت ارایه‌ی خدمات به مشتریان همواره تحت کنترل باشد.

  • بهره‌مندی از خدمات با کیفیت بالا بدون نیاز به پی‌گیری‌های مخابراتی

    پرسل با انجام پی‌گیری‌های مخابراتی برای مشتریان علاوه بر این که زمان عملیاتی شدن سیستم را کاهش می‌دهد، خدمات خود را با بالاترین کیفیت به مشتریان ارایه می‌کند.

  • قیمت مناسب در مقایسه با کیفیت خدمات ارایه شده

    کاهش قیمت تمام شده با حفظ کیفیت از جمله ویژگی‌های خدمات پهنای باند پرسل است. با توجه به حجم بالای مشتریان پهنای باند پرسل، امکان ارایه سرویس اختصاصی با قیمت مناسب برای مشتریان ایجاد شده است.

  • بهره‌مندی از خدمات پشتیبانی فنی و مانیتورینگ شبانه‌روزی

    تیم پشتیبانی فنی گروه شرکت‌های پرسل به صورت شبانه‌روزی و در تمام روزهای سال خدمات مشتریان پهنای باند را کنترل می‌کنند. اعضای این تیم تلاش می‌کنند با پاسخ‌های به موقع به درخواست‌ها و مشکلات مشتریان امکان ارایه‌ی خدمات در کوتاه‌ترین زمان ممکن را برای آنان فراهم ‌سازند.